Klantenportalen, self-service kennisbank en een ticketsysteem, alle benodigdheden om je klanten volledig te ontzorgen.
Klantenservice
Klantportalen
Met klantportalen biedt je je klanten de mogelijkheden van een zelfbedieningsportaal voor support. Met deze functie verleen je toegang tot specifieke gegevens en functies voor uw klanten of partners. Het aantal portalen dat kan worden gemaakt is niet beperkt, je kunt dus meerdere portalen hebben die voor verschillende doeleinden worden gebruikt met verschillende instellingen voor gegevenstoegang.
Ticketsysteem
Ons ticketingsysteem is een efficiƫnte en makkelijke manier om je klantenservice te verbeteren. Het biedt een georganiseerde en efficiƫnte manier om klantenvragen te beantwoorden en op te lossen, waardoor je je tijd en middelen optimaal kunt benutten.
Met ons systeem kunt je gemakkelijk tickets registreren, beheren en volgen, waardoor je altijd op de hoogte bent van de status van je tickets.
Bovendien kunt je met onze geavanceerde rapportage- en analysefuncties inzicht krijgen in je klantenservice en deze verder verbeteren. Zo verhogen we je klanttevredenheid en verbeteren we je productiviteit.